يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»؛
فکرشهر: همانطور که پیش از این در بخش «تا_واقعیت» اعلام کردیم، به درخواست محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، نوراله زاده، معاون رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، فردا، چهارشنبه، 28 تیرماه به دشتستان سفر خواهد کرد...
کد خبر: ۳۵۴۹۲
سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: همانطور که پیش از این در بخش «تا_واقعیت» اعلام کردیم، به درخواست محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، اصغر نوراله زاده، معاون رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، فردا، چهارشنبه، 28 تیرماه به دشتستان سفر خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر، قرار است وی مستقیم به برازجان بیاید و در این سفر مشکلات وام کارآفرینی درخواست کنندگان خصوصا در روستاها مورد بررسی قرار گرفته و نواقص آن برطرف گردد.

به گزارش فکرشهر، نواله زاده به همراه فرماندار دشتستان و نماینده ی شهرستان در مجلس، ساعت 17/30 روز چهارشنبه، در نشستی با حضور تمام روسای شوراهای بخش و شهر، دهیاران، بخشداران و کارآفرینان 4 بخش مرکزی، سعدآباد، آبپخش و شبانکاره شرکت خواهد کرد و صبح روز پنج شنبه نیز نشستی مشابه در بخش های ارم و بوشکان برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، همچنین روسا یا نمایندگان جهاد سازندگی استان، میراث فرهنگی استان و معاونت های گردشگری و صنایع دستی آن، صنعت و معدن و تجارت استان، کمیته امداد استان و بهزیستی استان نیز در هر دو نشست چهارشنبه و پنج شنبه ی صندوق کارآفرینی امید در دشتستان حضور خواهند داشت تا به طور مفصل به بحث اشتغال و کارآفرینی در دشتستان و مشکلات و معضلات کارآفرینان در بخش های مختلف رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر